Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice/woj. Śląskie

Zadania

  • udział w opracowaniu i realizacji strategii marketingowej sprzedaży profesjonalnych usług rozwojowych (doradztwa biznesowego i szkoleń oraz usług w zakresie pozyskiwania dotacji UE)
  • sprzedaż usług rozwojowych,
  • działania marketingowe w regionie (akcje sprzedażowe, e-marketing, PR)
  • budowanie, utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie związane ze sprzedażą usług B2B
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
  • dynamizm w działaniu, determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
  • kreatywność w działaniu
  • elastyczność, otwartość na nowe wyzwania i gotowość do zdobywania wiedzy  dotyczącej usług świadczonych przez firmę
  • wysoka kultura osobista
  • mile widziane doświadczenie i dobra znajomość e-marketingu

Oferujemy

  • dużą samodzielność w ramach pełnionych obowiązków
  • zatrudnienie na dogodnych warunkach z premią od sprzedaży
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu